Sunday 19 November 2017

Alternativ Trading Mytene


Bruk av dette nettstedet - og all informasjon gitt av Market Trend Signal, Market Harbinger Institute, andre tilknyttede enheter, og noen av deres offiserer, styremedlemmer og personell (kollektivt, Selskapet) - er underlagt Forbeholdsvilkår Betingelser Personvernerklæring Informasjon gitt Av selskapet er ikke investeringsråd. Selskapet er ikke en registrert investeringsrådgiver, aksjemegler eller megler. Under ingen omstendigheter bør innhold fra denne nettsiden - eller fra noen av selskapets annonser, artikler, bøker, videoer, nettsteder, e-post eller andre medier - brukes eller tolkes som en anbefaling eller invitasjon til å kjøpe eller selge noen form for sikkerhet eller varer, eller å delta i annen finansiell aktivitet ved hjelp av et hvilket som helst finansielt instrument, og er ikke beregnet til å føre direkte eller indirekte til personer som gjør det. Eventuelle investeringsbeslutninger må i alle tilfeller gjøres av brukeren, i forbindelse med hisher faglige verdipapirer eller finansiell rådgiver. Alt analytisk innhold levert av selskapet er en teknisk avtale, rettet mot å utdanne brukere om de tekniske aspektene og verdien av intelligente, matematisk baserte forskningsverktøy, støttet kartlegging og avanserte tekniske analyser. Resultater og eksempler som brukes av selskapet er basert på hypotetiske (simulerte) handler. Hypotetiske resultatresultater har visse begrensninger. I motsetning til en faktisk ytelsesrekord representerer hypotetiske resultater ikke faktisk handel. Siden transaksjonene ikke har blitt utført, kan resultatene ha under-eller-over kompensert for eventuelle konsekvenser av visse markedsfaktorer, som manglende likviditet. Hypotetiske handelsprogrammer er generelt også underlagt det faktum at de er utformet til fordel for ettersyn. Selskapet representerer ikke at noen konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap tilsvarende de som vises. copy2017 Investiv, LLC. Alle rettigheter reservert. Market Trend Signal 1-866-620-2664sirengus navn, jeg er en eier, og mintys er en av de beste. Keletas landafto architekts patarim kaip aplink susiplanuoti patiems. Prie pradedant galvoti apie glynus arba alpinariumus, svarbiausia yra pirmi ingsniai tai funkcinis teritorijos planavimas. Nesuskirsius teritorijos tinkamas zonas, augalai pasodinami ten, kur j visai nereikia, er iltnamis pastatomas toje vietoje, kur jis Skaityti daugiau. Tlf. 370 608 16327 El. p. Infoskraidantikamera. lt Interneto svetain: skraidantikamera. lt Socialiniai tinklai: facebook paskyra Apraymas: Filmuojame 8211 fotografuojame i 70 8211 100 meter høyere enn i verdensklasse. Sukuriame HD raikos nuotraukas ir video siuetus. Silom pasli, sod, mik, medelyn apiros nuotraukas i aukio. Daugiau ms darb pavyzdi rasite interneto Skaityti daugiau. Profesionalios technins, sodo arnos (make kaina) PVC-lamper: PVC, slitesterk slitasje, slitasje slitasje og polysterio-silisiumsprayer med ultravioletinamenter. Spindulamper med kokosprøytemidler er 58 skersmens, 16 mm, 8211 kaina 0,90 Lm 34 skersmens, 19 mm. 8211 kaina 1,20 lm 1 kol. skersmens, 25 mm, 8211 kaina 2,30 Ltm Profesionalios PVC auktos kokybs Skaityti daugiau. Prostitusjon: Å bli Raped for Living Rachel Moran er en tidligere prostituert, forfatter, blogger og prostitusjon avskaffelsesaktivist fra Irland. Hun er grunnlegger av SPACE International, en organisasjon for overlevende av prostitusjon. Hennes bok er betalt for: Min reise gjennom prostitusjon. transkript I dag skal du diskutere prostituerte kvinner (som selvfølgelig er et endemisk problem, om lag 40 millioner mennesker blir handlet, prostitusjonert rundt om i verden, jenter og kvinner) med forfatteren Rachel Moran, som skrev Betalt for: Min reise gjennom prostitusjon. Rachel selv i syv år var en prostituert kvinne i Irland. Boken er ikke bare vakkert skrevet, ofte lyrisk skrevet, men gjør langt mer enn krønike de slags opplevelser hun hadde. Det reflekterer på dem på et veldig dypt og dypt forstyrrende psykologisk nivå. Det er en strålende bok. Takk, Rachel. MORAN: Takk, Chris. HEDGES: Jeg vil snakke litt om mytene at de som er utenfor bransjen ikke forstår. Det har blitt hip blant bestemte segmenter for å snakke om sexarbeidere og rettighetene til sexarbeidere, som alle når du kommer til slutten av denne boken, bare er imploded. Du kom selv fra en dysfunksjonell familie. Begge foreldrene dine hadde psykiske problemer. Din mor var en udiagnostisert schizofrene. Din far begikk selvmord. Du vokste opp i ekstrem fattigdom, deg og dine søsken. Og i boken sier du at det er to primære ruter hvor kvinner blir prostituerte. Hva er de MORAN: Vel, jeg tenker på - sikkert fra det jeg har sett med mine egne øyne, og også den forskningen jeg har sett i årene siden jeg dro, har seksuelt misbruk veldig, veldig høyt, og også - jeg mener, det er et helt utvalg, egentlig, av forskjellige typer marginaliseringer. Som her i USA spiller rase en stor rolle i dette. For eksempel, en av kvinnene jeg jobber med, en afroamerikansk kvinne fra Minnesota, Vednita Carter, forteller hun meg at i anlegget hun kjører, er det rundt 350 til 400 unge jenter og unge kvinner som kommer gjennom dørene hennes hvert år. Nå, i en by hvor du har 10 prosent svarte mennesker, har du åpenbart fått 5 prosent svarte kvinner. Og likevel er over 70 prosent av de unge kvinnene og jentene som presenterer prosjektet unge svart kvinner. Så du kan ikke se på det i sammenhengen med hva som foregår i USA, og ikke umiddelbart se at rasemarginaliseringen skaper disse jentene rett inn i prostitusjon. Jeg har aldri sett noen komme til prostitusjon ut av en situasjon som ikke var på noen måte, formet, eller danner en negativ innflytelse i deres liv. I mitt tilfelle var det som om du sier, fattigdom. HEDGES: Og hjemløshet. Du var hjemløs. MORAN: Jeg var hjemløs da jeg gikk inn i prostitusjon. Yeah. Jeg hadde gått hjem klokka 14, og jeg gikk inn i prostitusjon året etter. HEDGES: Lets snakke litt om opplevelsen av prostitusjon, som du dissekerer, tror jeg, briljant i boken. Du snakker først og fremst om hva slags håndteringsmekanismer. En av tingene om seksuelle overgrep overlevende du påpeker i boken er at de allerede har blitt i essensielt desensibilisert eller slags nummen til egen erfaring, noe som er en av de grunnleggende håndteringsmekanismer som du sier prostituerte trenger for å overleve. MORAN: Absolutt. Du må dissociere, du må splitte deg fra virkeligheten av hva som skjer, slik at hvis du har kroppen din brukt av - kunne det være - i mitt tilfelle var det opptil ti menn en dag da jeg var på gatene - du må være i stand til å stenge av det. Du kunne ikke fortsette å gjøre det med mindre du bare kunne - bokstavelig talt hva du gjør er at du late som det ikke skjer. Det var det jeg alltid gjorde. Jeg lukker det bare ut som jeg var, jeg vet ikke, noe skjevt skuespill av en skuespillerinne. HEDGES: Det er et passasje. Jeg kommer til å lese det og har kommentarer. Det er vanskelig å beskrive hvor hul en kvinne føler etter at hun har blitt brukt seksuelt av ti forskjellige menn. Selvfølgelig stoppet opplevelsen sjelden ved avtalt håndlindring eller oralsex. Selv når en mann har akseptert at han ikke vil sette sin penis i deg, har han ofte ingen kompensasjon om å skyve fingrene eller andre gjenstander i deg og knuse deg og bite deg og prøve å skyve tungen ned i halsen og overalt. Jeg vet ved den raske, doglike oppførselen til en bestemt klient som hedder, har ikke likt noe bedre enn om det var en bit og suget brystvorten min til de døde blod. Vold er en endemisk del av prostitusjon, og jeg tror du argumenterer for at det er en del av hver eneste prostitusjonshandling, selv om det ikke involverer den slags bråkete. Jeg mener, du bryter ned - kanskje du kan gjøre det for oss før vi begynner. Jeg tror tre forskjellige egenskaper hos menn som bruker prostituerte. Hva er de tre egenskapene MORAN: Vel, du har dine menn som går av, som aktivt går av på å skade deg og se på at du blir skadet, riktig og forårsaker smerte. HEDGES: Jeg tror du sier det er omtrent 30 prosent, du gjetter. MORAN: Grovt, ja, fra min erfaring. Da har du dine menn som er klar over selvfølgelig at det som skjer er ikke riktig, ikke menneskelig, men de velger med vilje å ignorere det. Og du har dine andre menn som bare ikke synes å ha det i deres sinn i det hele tatt. De ser ikke ut til å forstå at hva som skjer, er ikke noe som skal foregå. Men selv etter å ha sagt det, ville de samme mennene vite at de ikke ville gå inn i en bordell og finne søsteren sin på sengen. Så jeg tror at det er en god del av fornektelse som skjer der. For å komme tilbake til det punktet du gjorde om vold, savner folk den største delen av bildet, etter min mening, som er at prostitusjon er vold i seg selv. Og folk vil si, å, hvorfor, og det er ikke sant, og hvordan kan det være slik, og alt dette. Se, den skallede virkeligheten er - og jeg sa dette i et intervju nylig - å sette hendene på en annen person når du vet at de ikke vil ha hendene dine der og å sette penis inn i åpningene til somebodys kropp når du vet at de vil ikke ha penis inne i dem eller i nærheten av dem, det er patologisk oppførsel. Og penger sletter ikke det. Penger har ikke noen form for magisk kvalitet som kan ta bort essensen av en persons oppførsel eller i bytte mellom to personer. Det har ikke den slags kraft. HEDGES: Du har en gjennomgang - Jeg skal bare lese litt av dette avsnittet, fordi du snakker om de forskjellige formene for prostitusjon, når det gjelder å gå på gata, som du har gjort alt, jobber som en dominatrix, jobber i en bordell, arbeider for en eskorte byrå. Og jeg tror ofte at folk som vil legalisere prostitusjon, vil late som om det er forskjeller i denne aktiviteten. Og dette er hva du skriver i boken. Folk som skildrer prostitusjon som glamorøse, ser vanligvis prostituerte på bakgrunn av dyre hotellfoyere. De forestiller seg prostituerte som å skrive inn eller forlate femstjerners hoteller, iført skarpe designerdrakter og høye hæler, og utseendet går av med levende rød leppestift. Ive gikk inn i flere hoteller flere ganger enn jeg kunne telle, med skarpe dragter, høye hæler og hver nyanse av leppestift. Ingen av det endret det som skjedde i mitt hjerte eller i mitt sinn, og ingen av det gjorde noen forskjell i den legemlige opplevelsen som er involvert her. Ingen av det hadde noen praktisk fordel for min munn, bryst eller skjede. Det som foregikk var det samme som skjedde da jeg løftet kjolen min på bakgaten. Prostitusjonens natur endrer seg ikke med sine omgivelser. Det mumler ikke til noe annet fordi rumpet ditt gnider mot hvitt sengetøy i motsetning til grovbetong. MORAN: Vel, dette er en av de største mytene er det som skjer i høyden, som de sier, er alt helt bra og hva skjer på gata er skammelig. Virkeligheten er at hvis jeg hadde en pistol i hodet mitt akkurat nå, og livet til noen jeg virkelig elsket hengte i balansen og jeg måtte gå tilbake til prostitusjon for en dag, det var bare ett sted jeg ville gå, og det ville være gatene. HEDGES: Du bør forklare hvorfor. Du gjør i boka, men hvorfor er det MORAN: Fordi du er i gatebasert prostitusjon, har du noe kontrollnivå - ikke mye, men noen. Du kan måle på utseendet i et persons øye, som egentlig er det beste stedet du kan se hvis du vil vite om noen har til hensikt å skade deg, uansett om du får noen form for, som vi sier i Irland, boggi vibes. Hvis noen har, hvis en mann har det i dem for å gi deg ekstrem skade, kan du måle alt det som er av fysisk natur å være nær dem og se dem i ansiktet. Du kan ikke bruke dine fakulteter på samme måte ned en telefonlinje. Du kan ikke vurdere en mann i innendørs prostitusjon, uansett om det er i en bordell eller massasjestol eller et hotellrom, uansett, du kan ikke gjøre det før du er alene med dem i rommet. Og hva folk ikke forstår er at det plasserer deg i en mye - åpenbart, jeg ville ha trodd - farligere situasjon. Og studier har vist at innendørs prostitusjon er mer - at vold skjer hyppigere. Og det var også min erfaring. Men jeg må si grunnen til det er, som jeg sier, fordi vi var i stand til å tenke på føttene på gatene i en grad. Det er ikke fordi mennene som gikk ned i gatene, er noe mindre voldelige. Dens fordi vi hadde den lille muligheten for manøvrering i den situasjonen. HEDGES: Og hvorfor tror du at menn bruker prostituerte. Hva tror du kjører MORAN: Jeg ville kalle det, i et nøtteskall, om jeg skulle svare på et par ord, jeg vil bare si sin seksuelle egoisme. Sin seksuelle egoisme, ren og enkel. Og menn må virkelig se på oppførselen til sine jevnaldrende, for som vi vet, kjøper flertallet av menn ikke sex. Det jeg virkelig vil se, er menn som skaper hverandre. Menn må begynne å tråkke opp her og ta ansvar for dette, fordi se, vi har to sosiale grupper på denne jorden, menn og kvinner. Ok, og vi vet at menn forårsaker om lag 99,9 prosent av denne skaden. Nå, hvis vi kunne se på et annet samfunn på jorden, være det det hvite samfunnet, det svarte samfunnet, homofilmiljøet, hvem som helst, og si at du forårsaker 99,9 prosent av denne spesielle skade og skade, ville vi være på det samfunnet i hjertet. Så det jeg vil at menn skal begynne å gjøre, er å si til seg selv og hverandre, dette må stoppe. Ikke i mitt navn. HEDGES: En av de tingene som var forstyrrende for å lese var at fordi du var på gata i en alder av 15 år, gjorde du det et poeng å fortelle kundene du var 15. Hvorfor MORAN: Fordi de går raskere og jeg kom ut av bilen raskere. Det var en stor turn-on for dem. Og det kutter virkelig til hjertet av hva prostitusjonen er, fordi naturen til prostitusjon er en av despoilment. Det handler om, som jeg beskriver det i boken, som den seksuelle ekvivalenten til å plukke en nydelig ung blomst og pisse på den. Hva jeg fant da jeg drev telefonlinjene da jeg var i innendørs prostitusjon i ganske mange år, og for hver tiende telefon ringde, åtte eller ni ganger, ville du bli spurt, hvor gammel er den yngste jenta på i dag? Det var alltid det, den yngste jenta, den yngste jenta, den yngste jenta. Aldri stoppet. Og det var et spesielt skummelt spørsmål å måtte lytte til, fordi jeg vanligvis var den yngste jenta. Så det var meg de snakket om. Men folk, hvis de forstod hva som virkelig foregår i prostitusjon, ville alt dette utrolige nonsenset sexarbeidere rettighetssamtalen stoppe. HEDGES: Hva med dette valget, som vi må beskytte - jeg mener, kan vi snakke om denne ideen om å beskytte de selvsikkerhetsrettige valgene til sexarbeidere, selvsagt. Jeg vet at du adresserer det i boken, men kanskje du kan snakke med det her. MORAN: Mhm. Vel, se, det er så enkelt som dette for meg. Da jeg var i prostitusjon, om den slags lovgivningen jeg har agitert for i dag, hadde vært på kortene igjen, ville jeg vært redd. Jeg ville vært nervøs. Jeg ville vært ivrig etter hva dette skulle bety for meg. Jeg ville ha hatt mange negative følelser. Og jeg hadde sannsynligvis helt foraktet en kvinne som meg selv som snakker ut til sannheten og realiteten av hva som skjer i prostitusjon. Så jeg må se på det, fordi det er sant. Og det er en grunn hvorfor det er sant. Det kale grunnleggende om denne situasjonen er at når du er i prostitusjon, ser du ikke lenger enn ditt eget personlige engasjement og hva dette skal bety for deg. HEDGES: Vel, og få penger til leien. MORAN: Mhm. Du ser ikke på skaden og skaden. Jeg så ikke på skadene og skaden på meg på en hvilken som helst stor dybde. Jeg kunne ikke. Hvordan kunne jeg fordi jeg måtte gå tilbake til en bordell neste dag, og jeg måtte mate meg selv, og som du sa, måtte jeg betale husleien. Så det var ikke alternativene da vi prøver å kjempe for i dag. Det jeg vil se er kvinner i prostitusjon, og faktisk menn, gutter, alle, blir tilbudt alternativer, virkelige, levedyktige alternativer. Og jeg snakker om hjelp med bolig, barnepass, utdanning, trening, med rådgivning, med avhengighet, alle de tingene som kvinner trenger hjelp med for å få dem ut av den situasjonen. Jeg taler ikke for at vi bare kriminaliserer pimps og johns og forlater kvinnene crosstalk HEDGES: Selv om jeg tror du burde vi kriminalisere pimps og johns. MORAN: Å, absolutt. HEDGES: Men du har rett. Det er bare en del av det. MORAN: Dens del av det, ja. HEDGES: En av tingene i boken du snakker om, er hvordan du foretrekker å være med folk som hadde, sitat-unquote, seksuell - hva som ses som seksuelle perversjoner. Du jobbet som dominatrix for en stund, men du foretrukket det over rette menn. Hvorfor Bare folk som kom inn, ville bare ha en seksuell opplevelse. MORAN: Vel, for i prostitusjon er det - som jeg sa, en kultur av despoilment. Det handler om brudd. Det handler om at menn går av på brudd. Theres en stor mengde av dem som er aktivt inn i det, som jeg sa tidligere. Og det jeg fant var at menn som ønsket å kle seg som kvinner eller som valphunder - tro meg, det skjer. Jeg hadde en vanlig -. HEDGES: Vel, du hadde en sak, en ekte klient, og du måtte gå rundt blokken, at han ville fikse en bomullstjur--. MORAN: Vel, jeg pleide å gå ham rundt i leiligheten. Han ville gå -. HEDGES: Gå rundt i leiligheten. Og så da du tok dem ute, tror jeg, du la på klærne sine, men du visste at han hadde - han ville være en pudel, akkurat HEDGES: Er det - Ja. MORAN: Ja. Så, jeg mener, det var en hel rekke menn med de mest bisarre turn-ons der ute. Og jeg pleide å håndtere disse mennene. Og jeg fant det så mye lettere enn å håndtere menn som bare ville bruke kroppen min som om det var noe - som en slags blåsedukke som Theyd kjøpte ut av en sexbutikk. De er to - følelsen av å bli krenket, følelsen av å bli pålagt i disse to situasjonene er svært forskjellig. HEDGES: Du hadde en samtale i boken med søsteren din om seksuelt misbruk, og jeg tror at linjen var noe om voldtatt, akkurat som en prostituert, du raped hver dag. MORAN: Hun hadde bedt meg om jeg hadde blitt voldtatt eller noe sånt. Og det var et spørsmål jeg virkelig sliter med å svare på, fordi jeg følte at uansett hvilken vei jeg snudde med det svaret, forrådte jeg meg selv og spørsmålet, fordi virkeligheten er prostitusjon er kommersialisering av seksuelt misbruk, som jeg sier i bok. Så kompensert det seksuelt misbruk. HEDGES: Vel, du er en vare, du er ikke et menneske, - HEDGES: - i øynene til - du er ikke en person. MORAN: Mhm. Og denne tullen snakker om seksuelle tjenester, det er bare gal. Først av alt er sex ikke en tjeneste. Arten av sex er en gjensidighet. Og hvor du ikke har det gjensidig, er det seksuelt misbruk som du har. HEDGES: Vel, du vet, den andre tingen, når du snakker om sex, sa du, ok, hvis dette er sexarbeid, kan vi se på ferdighetene til en sexarbeider. Og, du har oppført tre av dem. Husker du hva de er MORAN: Ja. De var opptatt av - evnen til å motstå din trang til å kaste opp, å gråte, og å late som om din nåværende virkelighet ikke skjedde, fordi jeg tenkte på det, mener jeg, at prostitusjon bør betraktes som noe som helst annet. Så jeg tenker, okay, hvis det kan betraktes som noe annet, kan vi se på hvilke ferdigheter som er, og vi kan forestille seg prostitusjon som den ville operere og fungere i en verden der den ble vurdert og behandlet som vanlig arbeid. Du ville ha prostitusjon boder, bordeller, pimps bosette () - Jeg er ikke sikker på hva begrepet du bruker her i USA, men det ville være som eksamen natt og alle barna prøver å finne ut hva de vil gjøre med sine liv. Så hvis du bare kan forestille deg. Og så var det allerede, skamfullt, i noen deler av verden, som Tyskland. HEDGES: Vel, du skriver om Australia og Tyskland. Og det er et par ting som overrasket meg. Den ene er at det ikke er noe å gjøre med hensyn til - det er lovlig og ulovlig. Men, jeg mener selvfølgelig, Tyskland nå, sin industrielle prostitusjon med flergangsbordeller. Jeg kan ikke huske tallene, men det var som-- MORAN: Tolv historier høy. HEDGES: --12 historier høy. Hva er det En million menn i året eller noe er betjent. Disse kvinnene handles for det meste fra Øst-Europa og Asia og andre steder. Men det gjør ikke noe i hva som er ulovlig prostitusjon. Og du forklarte hvorfor. Hvorfor er det MORAN: Vel, i Tyskland har du et estimat - og jeg tror det er et svært konservativt estimat - på 450.000 kvinner og jenter som prostituerer. Fire og firti av dem har trappet frem for å registrere seg som registrert. Så her har vi en situasjon der hele verden mener at prostitusjon bør reguleres, lovgjøre og alt dette, men virkeligheten av hva som skjer i Tyskland, er bare en ynkelig håndfull kvinner forberedt på å registrere seg og få fordelene som går sammen med det, sosial sikkerhet og helsemessige fordeler og alt dette, fordi den skallige virkeligheten er at vi ikke vil bli merket prostituerte. Kvinner vil ikke ha det hore frimerke, som jeg kaller det, på oss for alltid. Og den ulovlige handel bremser absolutt hvor som helst du legaliserer, for det som skjer umiddelbart, er at etterspørselen øker enormt. Weve sett det i New Zealand, i visse stater i Australia, og bare over alt, hvor som helst som har legalisert eller avkriminalisert, hvilken crosstalk HEDGES: Vel, det er seksuell turisme. Det er som Thailand. HEDGES: Det vet du på et tidspunkt du snakker i boken om mødre som hadde kommet ut før jul, fattige mødre, eller var det - og den andre dagen var uskyldig. første nattverd eller når. MORAN: Det var veldig trist. HEDGES: Ja, for å få nok penger til å kjøpe sine barngaver eller skoleuniformer. HEDGES: Du snakker også om rusmidler. Du ble selv avhengige av til slutt - HEDGES: - kokain. Du fortalte en virkelig trist historie om en kvinne som ble tatt av - og du gikk ikke i detalj, men mest sannsynlig gjenget voldt av et stort antall menn og kom tilbake bare ødelagt, en heroinmisbruker, og som slettet seg. Hva er de langsiktige konsekvensene av - jeg mener at traumer alltid kommer til å være med deg. MORAN: Vel, Chris, du snakker om kvinner som har vært fryktelig skadet og skadet. Så det ble bare kastet inn i mitt sinn virkeligheten som fortsatt var i ferd med å håndtere. Jeg mener, jeg mistet en kvinne bare i fjor sommer som jeg hadde kjent i over 20 år. Hun hadde til slutt dødd av overdosering av stoffet. Hun hadde mye kamp i henne. Hun var i stand til å håndtere livet hun levde i rundt 23, 24 år, og til slutt døde. Så de av oss som gjør dette arbeidet, som har levd dette livet, slutter det ikke. HEDGES: Du snakker i boken om å prøve å skrive om det. Det var ofte vanskeligere følelsesmessig enn å gå gjennom det, fordi du var desensibilisert og følelsesløs, men da måtte du gjenopplive de slags bilder - jeg mener, jeg tror det er et poeng som sa at du hadde brukt fem timer på å prøve å skrive ett avsnitt. MORAN: Ja. Det var en veldig, veldig smertefull bok å skrive, fordi det nødvendiggjorde at jeg måtte revidere alle de smertefulle stedene uten rustning, vet du, og bare se på hva det var som skjedde med oss ​​og hvorfor. Så det var en vanskelig slog. Det var smertefullt. HEDGES: Vel, det er en modig bok, som du publiserte under - ikke med et pseudonym. Dens tror jeg absolutt den viktigste boken Ive leser om prostitusjon. Vakkert skrevet også. Og takk, Rachel. MORAN: Takk veldig mye, Chris. HEDGES: Og takk for at du så på Revoltets dager. DISCLAIMER: Vær oppmerksom på at transkripsjoner for Real News Network er skrevet fra en opptak av programmet. TRNN kan ikke garantere fullstendig nøyaktighet. Produsent - Kayla Rivara Studio direktør - Chris DeMillo Audio Engineer - David Hebden Kamera - Kelly McAdams, Adam Coley, Cameron Granadino, Denise Rivera Lighting - Ryan Porter Videoredigerer - Anne-Marie Hainer Multimedia Designer - Oscar Leon Transcription - John McLeod Vår automatiske spam filter blokkerer kommentarer med flere koblinger og flere brukere som bruker samme IP-adresse. Vennligst gjør gjennomtenkte kommentarer med minimale koblinger med bare ett brukernavn. Hvis du mener at din kommentar er feilaktig fjernet, vennligst send oss ​​en e-post på contacttherealnews. Aktiver JavaScript for å se kommentarene fra Disqus. siste historier

No comments:

Post a Comment